FAQ – Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób dokonać płatności?

– Przelewy 24 – umożliwiają płatność ratalną lub wykonanie przelewu internetowego (w tym BLIK)

Jak wygląda wysyłka towaru?

Towar wysyłany jest za pośrednictwem firm kurierskich lub transportu producenta.

Ile kosztuje dostawa?

Na stronie każdego z produktów wskazana jest kwota opłaty za dostawę kurierską. Jest ona zależna m.in. od gabarytów przesyłki.

Ile wynosi okres oczekiwania na zamówienie?

Przy każdym produkcie na stronie Halza.pl wyświetlany jest okres oczekiwania na wysyłkę, jest to maksymalny czas jakiego potrzebujemy, aby przygotować Twoje zamówienie. Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka trafiła w Twoje ręce jeszcze szybciej. Następnie kurier potrzebuje kilku dni, aby dostarczyć Twoje zamówienie (zwykle są to 2-4 dni robocze)

Co zrobić kiedy przesyłka dotrze uszkodzona?

Kiedy opakowanie nosi niewielkie uszkodzenia, należy zgłosić uszkodzenie kurierowi, aby ten sporządził protokół szkody. Jeśli okaże się, że zawartość przesyłki uległa uszkodzeniu należy napisać do nas wiadomość na adres [email protected]. W przypadku rozległych uszkodzeń opakowania prosimy odmówić przyjęcia uszkodzonej paczki i skontaktować się z nami.

Czy jest możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

Sklep Halza.pl nie oferuje wysyłki poza granicami Polski.

.