Zwroty i reklamacje

Reklamacje

Zgłoś reklamację mailowo lub pocztą tradycyjną. Możesz skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego.


Do zgłoszenia reklamacji dołącz jak najwięcej informacji, dzięki temu przeprocesujemy Twoje zgłoszenie jak najszybciej, jak to jest możliwe.


Pamiętaj o dołączeniu takich informacji jak:


  • dane kontaktowe
  • dowód zakupu
  • numer zamówienia
  • opis wady / niezgodności z umową
  • data ujawnienia wady / niezgodności
  • Twoje żądanie związane z reklamacją


Aby zgłosić reklamację, możesz skorzystaj z formularza pod spodem lub prześlij nam swoje zgłoszenie mailowo / pocztą tradycyjną.


ZGŁOSZENIE MAILOWE

ZGŁOSZENIE POCZTĄ TRADYCYJNĄ

Halza Adrian Kozłowski
ul. Grochowa 14/7, 53-424 Wrocław

Po otrzymaniu od Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego, będziemy się z Tobą kontaktować w celu rozwiązania Twojego problemu. Jeżeli produkt będzie trzeba odesłać, zorganizujemy kuriera, który go od Ciebie odbierze.

Zwroty

Masz prawo odstąpić od umowy zakupu towaru w ciągu 14 dni – bez podawania przyczyny. Aby ty zrobić prześlij nam maila lub zgłoś chęć odstąpienia od umowy poprzez pocztę tradycyjną. Możesz skorzystać z formularza zwrotu.


Pamiętaj o dołączeniu takich informacji jak:


  • dane kontaktowe
  • dowód zakupu
  • numer zamówienia
  • numer rachunku bankowego do zwrotu środków

ZGŁOSZENIE MAILOWE

ZGŁOSZENIE POCZTĄ TRADYCYJNĄ

Halza Adrian Kozłowski
ul. Grochowa 14/7, 53-424 Wrocław

Po otrzymaniu od Ciebie informacji o chęci dokonania zwrotu, prześlemy Ci adres, na który należy odesłać zwracane produkty. Od tego momentu masz 14 dni, na odesłanie do nas produktu.