Brak produktów w koszyku.
Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Zgłoś reklamację mailowo lub pocztą tradycyjną. Możesz skorzystać z gotowego formularza reklamacyjnego.
Do zgłoszenia reklamacji dołącz jak najwięcej informacji, dzięki temu przeprocesujemy Twoje zgłoszenie jak najszybciej, jak to jest możliwe.
Pamiętaj o dołączeniu takich informacji jak:
- dane kontaktowe
- dowód zakupu
- numer zamówienia
- opis wady / niezgodności z umową
- data ujawnienia wady / niezgodności
- Twoje żądanie związane z reklamacją
Aby zgłosić reklamację, możesz skorzystaj z formularza pod spodem lub prześlij nam swoje zgłoszenie mailowo / pocztą tradycyjną.
ZGŁOSZENIE MAILOWE
ZGŁOSZENIE POCZTĄ TRADYCYJNĄ
Halza Adrian Kozłowski
ul. Grochowa 14/7, 53-424 Wrocław
Zwroty
Masz prawo odstąpić od umowy zakupu towaru w ciągu 14 dni – bez podawania przyczyny. Aby ty zrobić prześlij nam maila lub zgłoś chęć odstąpienia od umowy poprzez pocztę tradycyjną. Możesz skorzystać z formularza zwrotu.
Pamiętaj o dołączeniu takich informacji jak:
- dane kontaktowe
- dowód zakupu
- numer zamówienia
- numer rachunku bankowego do zwrotu środków